İstanbul
Hafif yağmur
17°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Gündem Z kuşağının vazgeçemediği tek bir şey var: Her şeyden vazgeçseler de ondan asla...

Z kuşağının vazgeçemediği tek bir şey var: Her şeyden vazgeçseler de ondan asla...

Z kuşağı, spor salonlarını yalnızca fiziksel sağlığı korumanın bir yolu değil, aynı zamanda zihinsel iyilik hali ve sosyalleşme için önemli bir alan olarak görüyor.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Son yıllarda fitness sektörü, genç kuşakların yaşam tarzlarının ayrılmaz bir parçası haline gelirken, spor salonları fiziksel sağlıktan çok daha fazlasını sunan sosyal ve zihinsel iyilik merkezleri olarak öne çıkıyor.

independent.co.uk'ta yer alan habere göreThe Gym Group CEO'su Will Orr, Z kuşağının spor salonu üyeliklerini kimliklerinin bir parçası olarak gördüğünü ve gelirlerindeki daralmalara rağmen üyeliklerini sürdürmekte kararlı olduğunu belirtti.

Orr, gençlerin sporun zihinsel sağlık üzerindeki faydalarını giderek daha fazla fark ettiğini ve bu yüzden spor salonu üyeliklerini temel harcamalar arasında gördüklerini ifade etti. Ayrıca, Z kuşağının spor salonlarını yalnızca egzersiz için değil, aynı zamanda sosyalleşme alanı olarak da değerlendirdiğini vurguladı.

YAŞAM TARZININ AYRILMAZ PARÇASI
Grubun üye profilinde, 18-27 yaş aralığındaki Z kuşağının yaklaşık yüzde 40’lık bir oranla önemli bir yer tuttuğu dikkat çekiyor.

Orr, PA haber ajansına verdiği demeçte, fitness ve spor salonlarının artık birçok gencin yaşam tarzının ayrılmaz bir parçası haline geldiğini belirtti.

Orr, Z kuşağının fitness ve spor salonlarına olan yoğun ilgisini vurgulayarak, bu ilginin yalnızca fiziksel formda kalma gereksiniminden değil, aynı zamanda birçok kişi için zihinsel sağlık ve sosyal etkileşim boyutundan da kaynaklandığını belirtti. Fitness sektörünün hızla büyümesi, tüketicilerin daha ekonomik ve esnek üyelik arayışlarıyla desteklenirken, Spor Salonu Grubu'nun Şubat ayı itibarıyla üye sayısının bir milyona yaklaştığı açıklandı. Ayrıca, üyelerin düzenli katılım oranlarının da arttığı bildirildi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *