04 Şubat 2025
İstanbul
Açık
11°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Ekonomi YEPAŞ, Yenilikçi Projesiyle Üretkenlik Ödülü Aldı!

YEPAŞ, Yenilikçi Projesiyle Üretkenlik Ödülü Aldı!

YEŞİLIRMAK Elektrik Perakende Satış A.Ş. (YEPAŞ), 7. CX Awards Turkey'de 'Üretken Proje' ödülüne layık görüldü.

İstanbul’da düzenlenen 7'nci CX Awards Turkey ödül töreni, müşteri deneyimi alanında fark oluşturan projeleri ve yenilikleri ödüllendirdi. Büyük Düşünce, Üretken Proje, İyi Fikir ve Özel Ödül kategorilerinde düzenlenen etkinlikte YEPAŞ, Mobil Uygulaması ve Dijital İşlem Merkezi Projesi ile ‘Üretken Proje’ ödülünü kazandı. YEPAŞ, bu yılki ödüllerde, dijital dönüşüm süreçlerini başarılı bir şekilde hayata geçiren ve kullanıcı dostu projeler geliştiren şirketlerden biri olarak öne çıktı. YEPAŞ’ın, Mobil Uygulaması ve Dijital İşlem Merkezi, şirketin dijital platformlarda sağladığı kullanıcı deneyimini geliştirmeyi ve müşterilerine daha hızlı, pratik hizmet sunmayı amaçlıyor. Mobil Uygulama ve Dijital Kanallar sayesinde, YEPAŞ müşterileri fatura ödeme, harcama geçmişi görüntüleme ve kampanyalara katılma gibi birçok işlemi kolayca gerçekleştirebiliyor. YEPAŞ’ın müşteri hizmetleri alanındaki dijitalleşme adımlarını pekiştirerek, kullanıcıların işlemlerini hızlı ve etkin bir şekilde yapabilmelerini sağlıyor. YEPAŞ Mobil, kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde ödeme işlemlerini hızlıca tamamlamak gibi pek çok avantaj sunuyor. Ayrıca, uygulama üzerinden müşteriler, marketlerdeki tüm yeniliklerden anında haberdar olabiliyor.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNCELİĞİMİZ

Ödül hakkında değerlendirmede bulunan YEPAŞ Genel Müdürü Arif Akşam, “Hem dünya çapında hem de enerji sektörü için büyük bir önem taşıyan ve ödül sahiplerini sürekli motive eden Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan CX Awards Turkey’de ‘Üretken Proje’ ödülünü almanın gurunu yaşamaktayız. Bu ödül, Şirketimizin müşteri odaklı yaklaşımının ve dijitalleşme vizyonunun bir sonucudur. Ayrıca sektördeki dijital dönüşüm süreçlerini sürdürme kararlılığının bir göstergesidir. Müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeyi amaçlayarak, dijital projelerimizi geliştirerek, müşterilerimize daha verimli ve kaliteli hizmet sunmaya devam edeceğiz. YEPAŞ; yenilikçi, pazar ve müşteri odaklı iş modeli ve yaklaşımı, uzmanlığı, yüksek teknolojiye dayalı altyapısı ile müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak, elektrik tedarikinde değer yaratmak ve satış sonrasında destek sağlamak için var gücüyle çalışmaktadır. Ana hissedarı olan Çalık Holding’in verdiği güçle müşterilerinin elektrik tedarikinde güvencesi konumunda olan YEPAŞ 2,2 milyonda fazla abonelik sözleşmesi kapsamında elektrik tüketimi yapan yaklaşık olarak 5 milyon kişinin elektrik tedarikçisi konumundadır. Tüm kullanıcılarına fiziksel ve dijital kanallar üzerinden hızlı ve güvenilir hizmet vermektedir” dedi. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *