19 Nisan 2025
İstanbul
Açık
9°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Ekonomi Tıkla Gelsin, The Stevie Awards’ta 4 Altın Ödül Kazandı

Tıkla Gelsin, The Stevie Awards’ta 4 Altın Ödül Kazandı

Tıkla Gelsin, 2025 yılı The Stevie Awards for Sales & Customer Service kapsamında dört farklı kategoride Altın Stevie ödülüne layık görüldü.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Dijital sipariş ve sadakat çözümleri alanında faaliyet gösteren Tıkla Gelsin, 2025 yılı The Stevie Awards for Sales & Customer Service kapsamında dört farklı kategoride Altın Stevie ödülüne layık görüldü. Şirket, müşteri deneyimi ve teknolojiyi odağına alan çalışmalarıyla uluslararası arenada ödüllendirildi.

Tıkla Gelsin, ödülleri şu kategorilerde kazandı:

-Best Use of Technology in Sales (Satışta Teknolojinin En İyi Kullanımı)

-Sales Incentive Program of the Year (Yılın Satış Teşvik Programı)

-Marketing Solution – Implementation (Pazarlama Çözümü - Uygulaması)

-Incentive, Rewards, or Recognition Provider of the Year (Yılın Teşvik, Ödül ve Tanınma Sağlayıcısı)

Söz konusu çalışmalarda, Tıkla Gelsin®’in teknoloji altyapısına katkı sunan Extra360 Technology Solutions şirketinin de önemli bir rol üstlendiği belirtildi.

Performans Verileri Dikkat Çekti
Tıkla Gelsin® tarafından paylaşılan verilere göre, platformun sadakat programı sayesinde yıllık %45 büyüme oranı yakalandı ve aktif kullanıcı sayısı 10 milyona ulaştı. Türkiye’deki hızlı servis restoranları (QSR) sektöründe %50 oranında pazar penetrasyonu sağlandığı ifade edildi.

Şirketin geliştirdiği dijital cüzdan çözümünün de kullanıcı davranışları üzerinde etkili olduğu; dijital cüzdana ilk kez para yükleyen kullanıcıların %95’inin tekrar alışveriş yaptığı, bu oranın dijital cüzdan kullanmayanlara kıyasla yaklaşık iki kat daha yüksek olduğu bildirildi.

Segment bazlı kampanyalarla müşteri dönüş oranlarının %18 artırıldığı ve 2024 yılı boyunca gerçekleştirilen 1.500’den fazla veri odaklı kampanya ile %80 aktif kampanya katılım oranına ulaşıldığı da açıklamalar arasında yer aldı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *