04 Şubat 2025
İstanbul
Açık
11°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Ekonomi Efor Çay, Yeni Reklam Filmlerini ve Jingle’ını Yayınladı

Efor Çay, Yeni Reklam Filmlerini ve Jingle’ını Yayınladı

Türkiye'nin en kaliteli çay üreticilerinden biri olan Efor Çay’ın reklam filmleri, ‘’Ne Kadar Efor, O Kadar Efor Çay’’ söylemi ve jingle’ı ile yayınlandı.

Türkiye’nin sevilen çay markalarından Efor Çay, çayın günlük yaşamdaki vazgeçilmez yerini mizahi bir anlatımla ele alan dört yeni reklam filmini izleyiciyle buluşturdu. “Ne Kadar Efor, O Kadar Efor Çay” sloganıyla yola çıkan reklam filmi, çayın emek, üretim ve çalışma temposuyla olan güçlü bağını gözler önüne seriyor.

Efor Çay, büyük işlerin vazgeçilmez bir parçası

Sevilen oyuncu Çetin Altay ve komedyen Okan Yontar’ın yer aldığı reklam filmlerinde çayın sadece bir içecek değil, aynı zamanda büyük işler başarmanın sessiz kahramanı olduğu vurgulanıyor. İzleyiciler, Çin Seddi’nin inşasından Mısır piramitlerinin görkemli geçmişine kadar uzanan eğlenceli bir hikaye ile buluşuyor. Film, “Çin Seddi yapılırken kaç bardak çay içilmiş olabilir?” gibi düşündürücü ama bir o kadar da keyifli sorularla çayın tarih boyunca insanoğlunun yanındaki sadık yol arkadaşı olduğunu hatırlatıyor.

Yapay zeka teknolojisi ile entegre platform

Efor Çay’ın eğlenceli reklam filmiyle bağlantılı olarak hayata geçirilen nekadarefor.com platformu, yapay zeka desteğiyle kullanıcıların harcadığı efora göre çay tüketimlerini mizahi bir şekilde hesaplamalarına olanak tanıyor. Siteye giren kullanıcılar, yapacakları işi, bu işe kaç kişiyle ve kaç gün boyunca devam edeceklerini seçerek, bu süreçte kaç bardak çay içmeleri gerektiğini öğrenebiliyor. Platform, hem eğlenceli bir deneyim sunuyor hem de çayın emekle ve üretimle olan bağını yaratıcı bir şekilde vurguluyor.

Yönetmen koltuğunda Serhat Bayram’ın yer aldığı yeni reklam filmleri televizyon, açık hava, sosyal medya ve dijital mecralarda yer aldı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *