Canik Başkanı Sandıkçı: Hizmette çözüm odaklı yaklaşım sürüyor

Canik Belediyesi, 2024 yılında Çağrı Merkezi'ne gelen 21 bin 653 talebin yüzde 96’sını çözüme kavuşturdu.

İbrahim Sandıkçı: "Hemşehrilerimize Hızlı ve Etkin Hizmet Vermeye Devam Ediyoruz"

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, belediyenin çözüm odaklı hizmet anlayışıyla hemşehrilerine hizmet etmeyi sürdürdüklerini belirtti.

24 Saat Hizmet Veren Çağrı Merkezi

Canik Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaşlara 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunmaya devam ediyor. Başkan İbrahim Sandıkçı, 2024 yılında gelen çağrıların yüzde 96'sının çözüme kavuşturulduğunu açıkladı.

20 Bin 786 Çağrı Çözüldü

Başkan Sandıkçı, 2024 yılında 21 bin 653 çağrının 20 bin 786'sının başarılı bir şekilde çözüme kavuşturulduğunu dile getirdi. Sandıkçı, vatandaşların taleplerini dikkatle dinleyip ilgili birimlere ilettiklerini ve süreç hakkında detaylı bilgilendirme yaptıklarını vurguladı.

Canik Belediyesi Çözüm Merkezi'nin çağrıların çözümüne yönelik çalışmaları yoğun bir şekilde devam ederken, Sandıkçı, hızlı ve etkin hizmet sunma gayretlerinin süreceğini belirtti.

İLGİLİ HABERLER