Onwin Giriş
İstanbul
Parçalı az bulutlu
17°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
En Son Olay Ekonomi Trendyol, Riyad Kingdom Centre’da ilk Türk markası oldu

Trendyol, Riyad Kingdom Centre’da ilk Türk markası oldu

Şirket, başlattığı kampanya ile Türk üreticilerinin ürünlerini Körfez’deki 4 milyon müşteriye ulaştırmayı hedefliyor.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ

Trendyol, Körfez Bölgesi'nde Yeni Kampanya Başlattı

Türkiye'nin önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, Körfez Bölgesi'ndeki varlığını güçlendirmek adına yeni bir Ramazan kampanyası başlattı. Şirket, Riyad'ın önemli simgelerinden Kingdom Centre'a özel giydirme yaparken, Dubai ve Riyad'da çeşitli etkinlikler düzenledi.

Türk Üreticilerine Yeni Pazarlar Sunuluyor

Trendyol, Ramazan ayının alışveriş potansiyelini göz önünde bulundurarak, Türk üreticilerin ve satıcıların Körfez bölgesinde daha geniş kitlelere erişmesini hedefliyor. Şirket, Türkiye'den bölgeye yapılan e-ihracatı artırmak için çeşitli kampanyalar ve pazarlama stratejileri geliştiriyor.

Trendyol'un Büyüme Hedefleri Yüksek

Körfez Bölgesi'nde faaliyet gösteren 60 binden fazla satıcıyla Trendyol, 15 milyondan fazla ürün çeşidini müşterilerle buluşturuyor. Şirket, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Umman ve Bahreyn gibi ülkelerde pazaryeri modeliyle faaliyet gösteriyor ve 2028'e kadar bölgedeki ihracat hacmini 6 milyar dolara çıkarmayı, 220 milyon adet ürün satışı gerçekleştirmeyi ve 8 milyon aktif müşteriye ulaşmayı hedefliyor.

Trendyol, Körfez Bölgesi'nde Güçlü Bir Varlık İnşa Ediyor

Geçen yılın Kasım ayında Körfez ülkelerinde en çok indirilen uygulamalar arasında yer alan Trendyol, bölgedeki satıcıları lojistik ve pazarlama destekleriyle güçlendirmeye devam ediyor. Riyad ve Dubai'de ofisleri ve depoları bulunan şirket, Türk üreticilerin uluslararası pazarlardaki konumlarını güçlendirmeyi amaçlıyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *