Trendyol, Körfez Bölgesi'nde Yeni Kampanya Başlattı
Türkiye'nin önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, Körfez Bölgesi'ndeki varlığını güçlendirmek adına yeni bir Ramazan kampanyası başlattı. Şirket, Riyad'ın önemli simgelerinden Kingdom Centre'a özel giydirme yaparken, Dubai ve Riyad'da çeşitli etkinlikler düzenledi.
Türk Üreticilerine Yeni Pazarlar Sunuluyor
Trendyol, Ramazan ayının alışveriş potansiyelini göz önünde bulundurarak, Türk üreticilerin ve satıcıların Körfez bölgesinde daha geniş kitlelere erişmesini hedefliyor. Şirket, Türkiye'den bölgeye yapılan e-ihracatı artırmak için çeşitli kampanyalar ve pazarlama stratejileri geliştiriyor.
Trendyol'un Büyüme Hedefleri Yüksek
Körfez Bölgesi'nde faaliyet gösteren 60 binden fazla satıcıyla Trendyol, 15 milyondan fazla ürün çeşidini müşterilerle buluşturuyor. Şirket, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Umman ve Bahreyn gibi ülkelerde pazaryeri modeliyle faaliyet gösteriyor ve 2028'e kadar bölgedeki ihracat hacmini 6 milyar dolara çıkarmayı, 220 milyon adet ürün satışı gerçekleştirmeyi ve 8 milyon aktif müşteriye ulaşmayı hedefliyor.
Trendyol, Körfez Bölgesi'nde Güçlü Bir Varlık İnşa Ediyor
Geçen yılın Kasım ayında Körfez ülkelerinde en çok indirilen uygulamalar arasında yer alan Trendyol, bölgedeki satıcıları lojistik ve pazarlama destekleriyle güçlendirmeye devam ediyor. Riyad ve Dubai'de ofisleri ve depoları bulunan şirket, Türk üreticilerin uluslararası pazarlardaki konumlarını güçlendirmeyi amaçlıyor.