YEPAŞ, Yenilikçi Projesiyle Üretkenlik Ödülü Aldı!

YEŞİLIRMAK Elektrik Perakende Satış A.Ş. (YEPAŞ), 7. CX Awards Turkey'de 'Üretken Proje' ödülüne layık görüldü.

İstanbul’da düzenlenen 7'nci CX Awards Turkey ödül töreni, müşteri deneyimi alanında fark oluşturan projeleri ve yenilikleri ödüllendirdi. Büyük Düşünce, Üretken Proje, İyi Fikir ve Özel Ödül kategorilerinde düzenlenen etkinlikte YEPAŞ, Mobil Uygulaması ve Dijital İşlem Merkezi Projesi ile ‘Üretken Proje’ ödülünü kazandı. YEPAŞ, bu yılki ödüllerde, dijital dönüşüm süreçlerini başarılı bir şekilde hayata geçiren ve kullanıcı dostu projeler geliştiren şirketlerden biri olarak öne çıktı. YEPAŞ’ın, Mobil Uygulaması ve Dijital İşlem Merkezi, şirketin dijital platformlarda sağladığı kullanıcı deneyimini geliştirmeyi ve müşterilerine daha hızlı, pratik hizmet sunmayı amaçlıyor. Mobil Uygulama ve Dijital Kanallar sayesinde, YEPAŞ müşterileri fatura ödeme, harcama geçmişi görüntüleme ve kampanyalara katılma gibi birçok işlemi kolayca gerçekleştirebiliyor. YEPAŞ’ın müşteri hizmetleri alanındaki dijitalleşme adımlarını pekiştirerek, kullanıcıların işlemlerini hızlı ve etkin bir şekilde yapabilmelerini sağlıyor. YEPAŞ Mobil, kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde ödeme işlemlerini hızlıca tamamlamak gibi pek çok avantaj sunuyor. Ayrıca, uygulama üzerinden müşteriler, marketlerdeki tüm yeniliklerden anında haberdar olabiliyor.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNCELİĞİMİZ

Ödül hakkında değerlendirmede bulunan YEPAŞ Genel Müdürü Arif Akşam, “Hem dünya çapında hem de enerji sektörü için büyük bir önem taşıyan ve ödül sahiplerini sürekli motive eden Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan CX Awards Turkey’de ‘Üretken Proje’ ödülünü almanın gurunu yaşamaktayız. Bu ödül, Şirketimizin müşteri odaklı yaklaşımının ve dijitalleşme vizyonunun bir sonucudur. Ayrıca sektördeki dijital dönüşüm süreçlerini sürdürme kararlılığının bir göstergesidir. Müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeyi amaçlayarak, dijital projelerimizi geliştirerek, müşterilerimize daha verimli ve kaliteli hizmet sunmaya devam edeceğiz. YEPAŞ; yenilikçi, pazar ve müşteri odaklı iş modeli ve yaklaşımı, uzmanlığı, yüksek teknolojiye dayalı altyapısı ile müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak, elektrik tedarikinde değer yaratmak ve satış sonrasında destek sağlamak için var gücüyle çalışmaktadır. Ana hissedarı olan Çalık Holding’in verdiği güçle müşterilerinin elektrik tedarikinde güvencesi konumunda olan YEPAŞ 2,2 milyonda fazla abonelik sözleşmesi kapsamında elektrik tüketimi yapan yaklaşık olarak 5 milyon kişinin elektrik tedarikçisi konumundadır. Tüm kullanıcılarına fiziksel ve dijital kanallar üzerinden hızlı ve güvenilir hizmet vermektedir” dedi. 

İLGİLİ HABERLER