Dijital sipariş ve sadakat çözümleri alanında faaliyet gösteren Tıkla Gelsin, 2025 yılı The Stevie Awards for Sales & Customer Service kapsamında dört farklı kategoride Altın Stevie ödülüne layık görüldü. Şirket, müşteri deneyimi ve teknolojiyi odağına alan çalışmalarıyla uluslararası arenada ödüllendirildi.
Tıkla Gelsin, ödülleri şu kategorilerde kazandı:
-Best Use of Technology in Sales (Satışta Teknolojinin En İyi Kullanımı)
-Sales Incentive Program of the Year (Yılın Satış Teşvik Programı)
-Marketing Solution – Implementation (Pazarlama Çözümü - Uygulaması)
-Incentive, Rewards, or Recognition Provider of the Year (Yılın Teşvik, Ödül ve Tanınma Sağlayıcısı)
Söz konusu çalışmalarda, Tıkla Gelsin®’in teknoloji altyapısına katkı sunan Extra360 Technology Solutions şirketinin de önemli bir rol üstlendiği belirtildi.
Performans Verileri Dikkat Çekti
Tıkla Gelsin® tarafından paylaşılan verilere göre, platformun sadakat programı sayesinde yıllık %45 büyüme oranı yakalandı ve aktif kullanıcı sayısı 10 milyona ulaştı. Türkiye’deki hızlı servis restoranları (QSR) sektöründe %50 oranında pazar penetrasyonu sağlandığı ifade edildi.
Şirketin geliştirdiği dijital cüzdan çözümünün de kullanıcı davranışları üzerinde etkili olduğu; dijital cüzdana ilk kez para yükleyen kullanıcıların %95’inin tekrar alışveriş yaptığı, bu oranın dijital cüzdan kullanmayanlara kıyasla yaklaşık iki kat daha yüksek olduğu bildirildi.
Segment bazlı kampanyalarla müşteri dönüş oranlarının %18 artırıldığı ve 2024 yılı boyunca gerçekleştirilen 1.500’den fazla veri odaklı kampanya ile %80 aktif kampanya katılım oranına ulaşıldığı da açıklamalar arasında yer aldı.
